poniedziałek, 8 lipca 2013

Prolog

Kolejny dzień wypełniony pracą przede mną. Byłam stylistką słynnego zespołu The Wanted, moje znajome jak nakręcone powtarzały, że jestem szczęściarą współpracując z nimi lecz tylko ja wiedziałam jaka jest prawda. Nigdy nic tym chłopakom nie  pasowało wiecznie się czepiali a czasem nawet doprowadzali mnie do łez... to ostatnie było chyba ich ulubionym zajęciem. Poczułam uścisk w żołądku, zaczęło zbierać mi się na wymioty tak było zawsze gdy szłam do pracy miałam już tego serdecznie dosyć ale musiałam być silna. Po odejściu mojego narzeczonego, po którym zostały mi jedynie długi i morze wylanych łez ta praca to konieczność.  Przed wejściem do garderoby zacisnęłam zęby tłumacząc sobie, że wszystko co robię , robię dla dobra własnego syna.. tak mam 3 letniego synka o imieniu Harry. Harold jest moim oczkiem w głowie  oraz największym szczęściem jakie mnie w życiu spotkało nie potrafię oddychać bez niego zaraz po tym jak jego ojciec nas zostawił obiecałam sobie, że jemu nic nie zabraknie i dotrzymam tego słowa.
Weszłam do środka... w pomieszczeniu siedzieli już Shiva z Tomem.  Przywdziałam na twarz wymuszony uśmiech i przeszłam obok nich rzucając krótkie 'cześć'.  Nie minęła nawet chwila a ja usłyszałam ich złośliwy śmiech, tak było przez cały dzień.. przez cały dzień słyszałam jedynie przezwiska, krzywe uśmieszki oraz przeróżne złośliwości na swój temat nic dziwnego, że gdy tylko dotarłam do domu rzuciłam się na łóżko gromkim płaczem. Harry był u mojej znajomej więc nie musiałam się nim dzisiaj martwić i tak nie miał by dzisiaj zbyt wielkiego pożytku ze swojej rodzicielki. Wzięłam szybki prysznic postanawiając, że muszę czym prędzej coś zmienić w swoim nędznym życiu, moja głowa opadła na poduszkę a ja zapadłam w sen...

4 komentarze:

  1. A to jest wspaniałe. Już nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału

    OdpowiedzUsuń
  2. To naprawde jest swietne.. nienawidze TW no nieawidze

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem już twoją fanką. Świetny prolog;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W każdym słowie pisarz ukrywa cząstkę siebie, maleńki fragment..okruch serca, wspomnienie duszy…
    W każdym zdaniu śle przesłanie, złotą myśli … receptę dla spragnionych ust … wyznanie …
    W każdej powieści umieszcza marzenia … nadzieje … troski … i pragnienia
    Uwielbiam każdy rozdział, zdanie, słowo w twoich powieściach i czekam na więcej
    Idea

    OdpowiedzUsuń